loading...
ترفندینه
امیر محمد محمدی بازدید : 102 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (1)

به نام خدا

اول در مورد میانبر ها و ایجاد میانبر های جدید بحث میکنیم

 

همون طوری که در تصویر می بینید میان بر ها از این دو راه قابل دسترسی اند که با کلیک روی دو گزینه ی ابی

مشخص شده در این شکل با پنجره ای مواجه می شیم!

 

 

 


قسمت بالایی این پنجره یه منویی شامل سه گزینه داره

Aplication Menu-1

یعنی میانبر های نوار منو ها

Panel Menues-2

یعنی میانبرهای پنل ها

Tools-3

 

یعنی میانبر های ابزار ها

 

 

 

خب میتونم هر قسمتی رو که میخوام کلید میانبرشو تغییر بدم رو انتخاب کنم مثلا وارد

Aplication Menues  میشم و میخوام برای openمیانبر انتخاب بکنم یا تغییر بدم حالا عبارت

روی کادر Open  برای تغییر فعال کنم و میتونم کلید دلخواهم رو براش انتخاب کنم میشه برای

یه کلید چنتا کلید میانبر استفاده کرد!

برای اضافه کردن کلید میانبر جدید از گزینه ی Add Shortcutsسمت راست کمک بگیرید روش

که کلیک کنید فیلد جدید براتون باز میشه و میتونید داخلش کلیدتون رو وارد کنید

 

 

 

 

 

 

 

 مثلا اینجا برای همون گزینه ی Open  میام و  Add ShortCut میزنم تا کلید میانبر جدید

بهش اضافه کنم فیلد پایین رو که در تصویر می بینید که باز شده و من کلیدهای CTRL+V رو

بهش اضافه کردم.

اما قبل از تایید با خطایی مواجه می شم چی نوشته؟؟؟

میگه که شما قبلا این کلید میانبر رو جای دیگه ای استفاده کرده اید (اینجا میگه در قسمت edit

و در بخش paste  این میانبر استفاده شده)

مطمئنید که می خواهید این تغییر رو انجام بدید؟ اگر بله Accept رو از قسمت راست پنجره

انتخاب کنید و اگر نه گزینه ی Undo از سمت راست انتخاب کنید

 

 

 

 

لازم نیست که برم Paste رو پیدا کنم و بعد بیام اینجا بلکه میتونم با مواجهه با همین ارور 

گزینه ی Accept and go to conflict  رو بزنم تا علاوه بر اینکه کلید های مینبر رو در دکمه ی

فعلی تایید  کنم به Paste راهنمایی بشم تا برای اون هم یک کلید میانبر دیگه ای انتخاب بکنم

 

 

-درواقع فتوشاپ منو یه راست میبره سر گزینه و میانبری که ارورشو بهم داده!!!

 

 

 

 

 

این بار تغییری انجام مید و میخوام ذخیره اش کنم!

تا به عنوان یک حالت پیشفرظ همیشه داشته باشمش

پس گزینه ی زرد شده در تصویر رو کلیک میکنم و حالا پنجره ای باز می شه اسم حالت پیش

فرظش رو تایپ میکنم و بعد گزینه ی Save رو میزنم پیش فرضی با نام انتخابی و تغییرات

داده شده ایجاد شد

امیدواریم  مطلبی بوده باشه و کمکتون کرده باشه سوالی داشتید در نظرات مطرح کنید و حتما

جوابتون رو می گیرید

و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع کاملا حرام است با ذکر منبع چیزی ازتون کم نمیشه پس

Tarfandineh.ir رو درج کنید

 

باتشکر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 1,080
  • بازدید کلی : 8,604